X

Optiplan ERP 

Το οικονομικό περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιείται η σύγχρονη επιχείρηση, είναι τέτοιο που απαιτεί ΤΩΡΑ την οργάνωση, την πλήρη και ακριβή γνώση όλων των μετρήσιμων μεγεθών της επιχείρησης ώστε να λαμβάνετε έγκαιρα και γρήγορα τις σωστές αποφάσεις.

Το OptiPlan, ένα Ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης Επιχειρησιακών Πόρων, απευθύνεται σε σύγχρονες μεσαίες και μεγάλες εμπορικές και βιομηχανικές επιχειρήσεις και είναι σε θέση να ανταποκριθεί σε αυτές ακριβώς τις ανάγκες.

 

   To OptiPlanERP είναι η εφαρμογή που μπορεί να δώσει την ώθηση που χρειάζεται η επιχείρησή σας!


    Ενσωματώνοντας την 25ετή εμπειρία της Optisoft σε επιχειρησιακές εφαρμογές, σε συνδυασμό με τη συνεχή προσαρμογή του σε τεχνολογίες αιχμής, το καθιστούν το απόλυτο εργαλείο της κάθε επιχείρησης.

 

  Χαρακτηριστικά
  1. Ενσωματωμένες Πολυδιάστατες Αναφορές για ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ πλήρη έλεγχο. Εξαγωγή αποτελεσμάτων σε Excel, Xml, Text  κλπ.
  2. Απλούστατος χειρισμός. Ταχύτατη παραμετροποίηση και εκπαίδευση.
  3. Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων (CRM).
  4. Διαχείριση Δανειακών Υποχρεώσεων και Έλεγχος Τραπεζικών Τόκων
  5. Διαχείριση Ταμειακών Ροών
  6. Εντατική Λιανική (Πιστωτικές Κάρτες, Κάρτες μέλους, Δωροκάρτες, Διατακτικές ταμείων)
  7. Συμφωνίες Πελατών & Προμηθευτών.
  8. Αυτόματος Πιστωτικός Έλεγχος πελατών με ευέλικτο ορισμό κανόνων ελέγχου.
  9. Αυτόματος Έλεγχος Προμηθειών με αποστολή e-mail σε περίπτωση διαφορών.
  10. Διαχείριση πολλαπλών barcodes για κάθε είδος και εκτύπωση ετικετών κατευθείαν σε εκτυπωτή.
  11. Διαχείριση ειδών που τηρούνται κατά Χρώμα και Μέγεθος ή μόνο κατά Μέγεθος.
  12. Διαχείριση Υποκαταστημάτων & Αποθηκευτικών Χώρων.
  13. Τριγωνικές πωλήσεις
  14. Διαχείριση Παρτίδων (Lot numbers).
  15. Διαχείριση Serial Numbers.
  16. Αυτόματη επικοινωνία με WEB εφαρμογές e-shop (Optisoft Feeder καθώς και όλων των λοιπών  κατασκευαστών).
  17. Διαχείριση Φωτογραφιών Ειδών
  18. Διαχείριση Εγγράφων (Πιστοποιητικά, Προσφορές, Προφόρμες κλπ).
  19. Διαχείριση Ειδών Εγγυοδοσίας (κενές φιάλες, τελάρα, παλέτες κλπ)
  20. Διαχείριση Ειδών Σετ
  21. Διαχείριση πολλών Συσκευασιών για κάθε είδος.
  22. Aπογραφές & Παραλαβές με χρήση φορητών συσκευών PDA
  23. Επικοινωνία POS, Ταμειακές και Ζυγιστικές Μηχανές.
  24. Αυτόματη καταγραφή ενεργειών των χρηστών.
  25. Δυνατότητα λειτουργίας ταυτόχρονα σε διαφορετική γλώσσα ανά χρήστη.
  26. Αυτόματες αναβαθμίσεις
  27. Πλήρη προσαρμογή στο νέο ΚΦΑΣ και στην ΠΟΛ1221/13-12-2012 για τις ΕΑΦΔΣΣ
  28. Δυνατότητα μετάπτωσης από όλα τα προγράμματα της αγοράς.

 

Επικοινωνήστε ΤΩΡΑ μαζί μας και ένας εκπρόσωπός μας θα βρεθεί δίπλα σας να σας παρέχει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε.