Τι πρέπει να κάνετε για να έχετε περισσότερους Συνδρομητές στα Newsletters σας;

   Μια ισχυρή καμπάνια e-mail, παρέχει τη βάση για ένα αποτελεσματικό μάρκετινγκ, που σε συνδυασμό με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το SEO, αλλά και την κατάλληλη διαφήμιση θα φέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα στον γρηγορότερο χρόνο.

  
Οι Λίστες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι η καρδιά και η ψυχή του ψηφιακού μάρκετινγκ για πολλές επιχειρήσεις. Το θεμέλιο της επιτυχίας επικεντρώνεται στην οικοδόμηση ενός καταλόγου συνδρομητών υψηλής ποιότητας. Αν θέλετε να αυξήσετε την  λίστα των email σας με περισσότερους συνδρομητές, που σημαίνει περισσότερους δυνητικούς πελάτες, ακολουθήστε τα παρακάτω βασικά βήματα!!

  • Δίνετε την δυνατότητα εγγραφής στην λίστα συνδρομητών παντού!

   Πολλές φορές υπάρχουν δυνητικοί πελάτες της επιχείρησης σας οι οποίοι μπαίνουν στην Ιστοσελίδα σας αναζητώντας κάποιο προϊόν ή απλά περισσότερες πληροφορίες για την εταιρεία σας. Θα πρέπει να η Ιστοσελίδα σας να είναι απλά και κατανοητά δομημένη ώστε να παρέχει όλες τις ζητούμενες πληροφορίες άμεσα και με απλό τρόπο. Κανείς δεν θέλει να ψάχνει για πολύ ώρα και κανείς δεν παραμένει κάπου που δεν μπορεί να βρεί γρήγορα αυτό που θέλει!! Τι ποιο εύκολο και άμεσο από το να τους δίνετε με ευκολία τον τρόπο να ενημερώνονται για ότι τους αφορά! Τοποθετήστε στο sidebar της σελίδας σας την δυνατότητα να εγγραφεί στην λίστα συνδρομητών σας. 

  • Πειραματιστείτε με διάφορα μεγέθη και χρώματα!

   Χρησιμοποιείτε πάντα ένα κίτρινο κουμπί για να ενθαρρύνει τους ανθρώπους να εγγραφούν; Τι θα συνέβαινε αν ήταν πράσινο; Τι είδους γραμματοσειρά χρησιμοποιείτε και πόσο μεγάλη είναι; Αυτές οι ερωτήσεις μπορεί να μην φαίνονται σημαντικές, αλλά με αυτούς τους πειραματισμούς μπορείτε να αυξήσετε το opt-in στις λίστες σας και να αποκτήσετε περισσότερους συνδρομητές.

  • Προωθήστε το στα Social Media!

   Μπορεί να φαίνεται σαν κάτι βασικό, αλλά θα εκπλαγείτε πόσοι αμελούν να ενημερώσουν τους subscribers ότι έχουν έναν κατάλογο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου! Η ενημέρωση είναι εύκολη : απλά με την αναφορά του ή παρέχοντας ένα link με μια φόρμα εγγραφής σε μια δημοσίευση στο Facebook ή το Twitter.

  • Κρατήστε την φόρμα εγγραφής απλή!

   Αν ζητάτε να σας παρέχουν περισσότερα από δύο ή τρία πράγματα για τον εαυτό τους πέρα από το όνομα και το email, κατά μεγάλη πιθανότητα θα χάσετε κάποιους συνδρομητές. Θυμηθείτε ότι είναι (κατά πάσα πιθανότητα) η πρώτη φορά που εμπλέκονται με τη εταιρεία σας. Αν είναι πραγματικά σημαντικό να λάβετε περισσότερες πληροφορίες τότε κάντε το σταδιακά. Ο δυνητικός πελάτης σας θέλει πρώτα να σας γνωρίσει και να αποκτήσει εμπιστοσύνη απέναντι σας προτού μοιραστεί με σας ευαίσθητα προσωπικά στοιχεία του.

  • Προσφέρετε πάντα περιεχόμενο άριστης ποιότητας!

   Εφόσον καταφέρετε να έχετε εγγεγραμμένους στην λίστα σας, η απόφαση του πώς θα κινηθείτε στην συνέχεια είναι αναπόσπαστο κομμάτι της επιτυχίας της εκστρατείας σας! Ο κύριος λόγος που οι άνθρωποι εγγράφονται εθελοντικά στην λίστα σας,  είναι για να λαμβάνουν περιεχόμενο σχετικό με αυτό που τους ενδιαφέρει. Δώστε μεγάλη σημασία σε αυτό που στέλνετε και βεβαιωθείτε ότι είναι σχετικό με αυτό που ζητάνε να δούν οι  συνδρομητές σας. Εάν γίνει γνωστό ότι παρέχεται πάντα περιεχόμενο άριστης ποιότητας  και μεγάλου ενδιαφέροντος, τότε θα κερδίσετε όχι μόνο πιστούς ακόλουθους αλλά και νέους ακόλουθους, μιας και η πιθανότητα να κυκλοφορήσει το νέο από στόμα σε στόμα είναι μεγάλη!!

  • Κρατάτε Ιστορικό!

   Τα βήματα που κάνετε για να μεγαλώσετε την λίστα σας είναι πολλές φορές πολλά και πολλαπλά! Παρόλα αυτά αν καταφέρετε να τα συνδυάσετε θα έχετε υψηλά οφέλη. Δοκιμάστε όσο πιο πολλές τεχνικές μπορείτε, αλλά θυμηθείτε να κάνετε έναν απολογισμό των τεχνικών αυτών, ούτως ώστε να καταλάβετε τι ‘’δουλεύει’’ και τι όχι στην περίπτωση σας. Για να μπορείτε να έχετε πάντα την δυνατότητα να αυξάνετε λίγο-λίγο την λίστα των δυνητικών πελατών σας!!


Print
Συγγραφέας: Νίκος Γκιώνης
0 Σχόλια

Κατηγορίες: ΠροώθησηNumber of views: 3845

Tags: websiteeshopoptisoftnewsletter

Γράψτε ένα σχόλιο

Όνομα:
Email:
Σχόλιο:
CAPTCHA image
Δώστε τον κωδικό που που φαίνεται πιο πάνω, στο παρακάτω κουτί
Υποβολή

Name:
Email:
Subject:
Message:
x